Partneri folyamatok alatt a partnereink szervizes termékeinek folyamatleírását, valamint javíttatáshoz szükséges információkat találják. Kérjük figyelmesen olvassák el ezeket a folyamatokat és ezeknek megfelelően járjanak el a hibás termékek beküldésekor.

Hungaroflotta logo

A cég által forgalmazott márkák esetén:

Blaupunkt , Akai, Navon, A4tech , Leagoo, Doogee, háztartási kisgép, telefon, tablet, navigáció, porszívó, mikrohullámú sütő , audió és elektromos roller

További információ:

https://hungaroflotta.hu

Hungaro Flotta Kft. szerviz folyamatai:

– postai úton beküldhető az MCS Computer Kft. címére: 8400 Ajka, Dobó Katica utca 2. (Kérjük a készüléket/készülékeket minden esetben tartozékaival, számla másolattal, pontos hibaleírással és elérhetőségekkel legyenek kedvesek elküldeni. Kérjük, a készülék/készülékek sérülésmentes becsomagolását. Amennyiben a gyári csomagolás nincs meg, a feladó köteles gondoskodni arról, hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg a szervizbe.)

– leadhatja a vásárlás helyszínén a vásárlást igazoló dokumentumok kíséretében és a készülék összes tartozékával

– vagy e-mail-ben is lejelentheti a szerviz@hungaroflotta.hu email címre számlája csatolásával és egy rövid hibaleírás mellékelésével.

Minden esetben (garancia időn belül és kívül is) a termék után az alábbi elérhetőségeken tud érdeklődni:

Telefon: Hétfő-Csütörtök 8:00-13:00 (+36) 88/786-591, 70/639-8863, 70/394-3702
E-mail: ugyfelszolgalat@hungaroflotta.hu, szerviz@hungaroflotta.hu

Beküldés előtt kérjük, hogy a termék csomagolásán bizonyosodjanak meg arról, hogy a javításra beküldendő készüléket a Hungaro Flotta Kft. forgalmazza, mivel csak ezeket a gépeket áll módunkban javítani.

Szerviz és egyéb szolgáltatásunkról az alábbi oldalon olvashat bővebben: Szolgáltatásaink