Van lehetőség kiszállást kérni?
Igen, házhoz is megyünk Ajkán és vonzáskörzetében. Otthonodban / üzletedben is, amennyiben lehetőség van rá megjavítjuk számítógépedet, laptopodat. Ha szükséges a rendelkezésre álló nyomtatót is beüzemeljük, a jelenlegi infrastruktúrához illesztjük.
Milyen eszközöket javítatok?
Szerviz tevékenységünk során asztali számítógépeket, laptopokat, illetve szórakoztató elektronikai cikkeket javítunk.
A szervizelésre leadott készülékről el fognak veszni az adataim?
Amikor a készülékedet (számítógép / laptop / táblagép / merevlemez / stb.) leadod javításra a szervizünkbe, akkor a munkalapon rögzítjük (amiből Ön is kap egy másolatot), hogy van e bármilyen fontos adat az eszközön. Ha van ilyen adat, akkor ezt a leadáskor mindenképp mondd el kollégánknak! Ha szükséges (pl.: merevlemez hibája miatt... ) biztonsági mentést is készítünk róla, de sajnos ez a javítási időt is megnöveli, így a fizetendő végösszeg is emelkedhet. Ezért, amennyiben megoldható, úgy a szervizbe szállítás előtt próbálj meg a számodra fontos adatokról mentést készíteni.
Fontos, hogy amennyiben adatmentést kell szervizünkben eszközölni, úgy a korábban telepített programokra, illetve a hibás eszköz miatti adatvesztésért nem tudunk garanciát vállalni.
Honnan tudhatom biztosan, hogy a leadott eszközön lévő személyes adataim biztonságban vannak a javítás idején?
Munkatársainktól minden esetben elvárjuk, hogy ügyfeleinkkel szemben etikusan járjanak el. Ez mindenki érdeke. Magyarország és az Európai adatvédelmi törvény is tiltja, hogy a munkatársaink bármilyen mappát vagy fájlt átnézzenek / másoljanak, ami nem feltétlenül szükséges a javításhoz. Amennyiben ilyen eset tudomásunkra jut, úgy megtesszük az érintett személlyel szemben a jogi intézkedéseket.
Milyen márkájú laptopokat javítatok?
Márkafüggetlenül bármilyen készüléket behozhatsz hozzánk javításra. Azonban ha a készüléken még élő garancia van, úgy célszerű azt a márkaszervizben javíttatni, hogy a fennálló garanciaidő ne vesszen el.
Árultok laptopokat, asztali számítógépeket?
Igen, egyedi megrendelésre partnereinktől bármilyen típust be tudunk szerezni. Asztali számítógépek esetében akár egyedi igényeknek megfelelően össze is építjük azt.
Milyen laptop, asztali számítógép hibával fordulhatok hozzátok?
Mindenfajta hibával állunk rendelkezésedre. Legyen szó akár törésről, alaplap hibáról, kijelző hibáról, nem induló operációs rendszerről, felújításról, billentyűzet működésképtelenségéről, lassú laptopról, stb. Asztali számítógép esetén behozhatod hozzánk, ha lefagy, nem indul, hangos valamelyik ventilátor, esetleg lassúnak ítéled.
Az üzletnél, szerviznél van parkolási lehetőség?
Igen. Üzletünk/Szervizünk rendelkezik saját parkolóhellyel így az ügyintézés alatt nem kell parkolási díjat fizetni.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Legyen szó akár vásárlásról, akár a javítási díj kiegyenlítéséről, minden esetben fizetheted az összeget bankkártyával, vagy készpénzben is. Utalást csak partnereinknek tudjuk felajánlani.
Szervizbe történő leadáskor kell előleget fizetnem?
A szervizbe történő leadáskor nem kell előre fizetni semmit. Mindig az elvégzett munka kerül kiszámlázásra. Abban az esetben, ha árajánlatot kérsz a javítás várható költségéről, úgy a bevizsgálási díjat szükséges megfizetni, ha nem kéred a javítást.